سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را گفتند اگر در خانه مردى را به رویش بندند روزى او از کجا سوى او آید ؟ فرمود : ] از آنجا که مرگش بر وى در آید . [نهج البلاغه]


ارسال شده توسط مهدی آقاجانی در 91/10/9:: 10:49 صبح

بیانیه

هو البصیر

« و قد فتح باب الحرب بینکم و بین اهل القبله و لا یحمل هذا العلم الا أهل البصر و الصّبر»

                                                                           نهج البلاغه؛ خطبه 173

بار دیگر دست عنایت خداوند متعال، از آستین ملت مؤمن، بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی بیرون آمد و آنان مشت های گره کرده ی خود را علیه دشمنان دین و انقلاب به نمایش درآوردند. خروش غیرت اسلامی مردم همیشه در صحنه، در یوم الله 9 دی و تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، بار دیگر تظاهرات ایام پیروزی انقلاب و حمایت همه جانبه مردم از امام خوبی ها، حضرت امام خمینی(ره) را در اذهان زنده کرد.

این حرکت عظیم و خودجوش، که در پی اهانت فتنه گران به آرمان ها و ارزش های انقلاب، خصوصا اهانت به عاشورای حسینی و هتک حرمت عزاداران اباعبدالله الحسین(ع)، در سراسر کشور صورت گرفت، نشان از هوشیاری و حضور به موقع شما، ملت بیدار و حق شناس ایران اسلامی داشت که به فرموده ی مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی):«نهم دى در سرتاسر کشور مشت محکمى به دهان فتنه گران زد.»

اما در فضای غبار آلود فتنه، لغزش برخی از خواص بی بصیرت، که هرگز مسیر خود را از فتنه گران جدا نساخته و از آنان اعلام برائت ننمودند، بیش از هرچیز مورد توجه قرار گرفت و لایه های پنهان وجودی آنان را آشکار ساخت. آنان که پس از طرد شدن از سوی ملت شجاع و مبارز ایران اسلامی به دنبال مأمنی برای خود می گشتند، پس از گذر زمان و مشاهده ی رأفت نظام جمهوری اسلامی ایران، خود را بی گناه جلوه داده و به دنبال پیچیدن نسخه ای شفابخش برای برون رفت از بحران هستند. فتنه گران بدانند که مردم هرگز خیانت های امنیتی، اقتصادی و فرهنگی آنان به نظام جمهوری اسلامی ایران را فراموش نخواهند کرد. آنها که با توجه به نزدیکی زمان انتخابات ریاست جمهوری و با سوءاستفاده از نابسامانی های اخیر اقتصادی، در پی حضور دوباره در این عرصه هستند، بدانند که مردم بیدار و انقلابی، این فرار به جلو را هرگز بر نتافته و همچنان مجازات فتنه گران را دنبال می کند.

وبلاگ گذر از پیچ تاریخی ضمن گرامیداشت حضور پرشور و شعور مردم ایران اسلامی، خصوصا مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان قزوین، در یوم الله 9دی، از شما ملت مقاوم به دلیل صبر بی شائبه در برابر هجمه ی ناجوانمردانه ی تحریم اقتصادی و حضور همزمان در عرصه ی کار و تلاش و  نوآوری، تشکر می نماید و شکرگزار حضرت باری تعالی به دلیل وجود مردمی آگاه در ایران اسلامی است. الحق که علم مبارزه برازنده ی دستان شما مردم بصیر و صبور ایران اسلامی است.

والسلام علی من اتبع الهدی

سوره مبارکه طه،47 

 


کلمات کلیدی :